Sephora // Efsane Makyaj Temizleyicileri

İyi haftasonlarıı.. Haftasonuna bakım rutinlerimizi gerçekleştirdiğimiz için ben de makyaj temizleyicilerden söz edeyim o zaman dedim. Ve Sephora'nın kendi tabiriyle "Efsane Makyaj Temizleyicileri" Bakalım gerçekten efffsaneler mi??



Öncelikle temizleme sütünde başlayalım.. Vaadleri alt fotoda bulunan bu güzellik bana göre değil çünkü ben temizleme sütü kullanmayı sevmeyen kısımdanım. O kremi pamuğa boca ediyorum sonra ne yapacağımı falan şaşırıyorum.. Tatildeyken yanıma aldım ve denedim, (hassas ve karmadan yağlıya dönük cilt tipine sahibim) gözlerimde yanma yapmadı, vıcık vıcık bir yapısı olmadığından yüzümde kötü bir his bırakmadı.

Kokusu güzel, rahatsız edici bir şey yok parfümlü değil yani, makyajı gerçekten yüzünüzdeki deri tabakasını inceltmeden temizliyor :) Beğendim diyebilirim ama bitince dediğim gibi kullanmadığımdan almayacağım..


Makyaj temizliğimin kahramanı kendileri :)
Waterproof maskaraları çıkartan ve yağlı bir his bırakmayan, kokusu çok fresh olan göz makyaj temizleyicisi, gerçekten başarılı.. 
Gözde yanma yapmadı ve de çok az miktarı bile iş görüyor ben bu boyu 3-3,5 ay falan kullandım diyebilirim..

Son olarakta tonik..
Ben toniği genellikle ten makyajı yaptıktan ve temizledikten sonra kullanıyorum onun dışında her gün kullanmıyorum. Bir de pazar günleri kil maskesinden sonra ferahlatması için.
Kokusu gerçekten harika tüm yüzüme dökebilirim yani.. 
Cildi tamamen temizleyip ferahlatmayı ve canlandırmayı vaadeden ürün benden geçer puan aldı ve fiyatına göre de gerçekten başarılı. Alkol olmadığından sivilceleri kurutma gibi bir özelliği yok ama büyük boyuna da değer diyorum, bereketli ürün yıkanmama rağmen bitmedi biterse alacağım.. :)

"Acılar insanları değiştirir. Eğer bir insanı değiştirmek istemiyorsanız, onu kırmayın." Paulo Coelho




Yorumlar

  1. Krem temizleyicileri ben de sevmiyorum, sanki hep kalıntı bırakıyorlarmış gibi geliyor. Ama göz temizleyicisine bakacağım mutlaka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aynı fikirdeyim ve deneyince beğeneceğini umuyorum :)

      Sil
  2. elinize sağlık:) Bizim de yeni açtığımız bir sayfamız var ona göz atarsanız seviriz

    YanıtlaSil
  3. Bu seti almıştım ama ne yaptım hiç bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açılsın kutular dolap dipleri diyorum o zamann :D

      Sil
  4. Göz makyaj temizleyicisi cook basarılı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar