Garnier Nem Dengesi/Karmadan Yağlıya


Yüzü nemlendirme, sivilcelerle savaşmada önemli bi etken, karma bir cilde sahip olduğumdan zaten yeterince sivilceyle uğraşıyorum dahası çıkmasın diye uğraşıyorum.Yüzüme nem takviyesi gerekli diye düşünerek başladım kullanmaya bakalım yorumlarıma...


Kokusu zaten mükemmel bir koku gerçekten rahatsız etmeyi bırakın her dakika sürmek istiyorum.
Yapısı biraz ince yani yoğun değil bu da beni çeken bir etmen yoğun bakım kremi sürmeyi sevmeyenlerdenim..


Vaat: 24 saat nemlendirme...
Gece yatmadan sürüyorum sabah kalktığımda yumuşacık ve yağlanmayan bir T bölgesiyle uyanıyorum ve nem hala devam ediyor.
Evden çıkmadan yarım saat kadar önce de tekrar uygulayıp öyle dışarı çıkıyorum.
Nem dengesini sağladığını ve yumuşacık bir cilt verdiğini söyleyebilirim.
Yapısı incecik salatalıklı suyla yüzümü yıkıyormuşum gibi :D-Aslıhan o nasıl bir su Allah aşkına :D
Ayrıca paraben de içermemesi + point :D
Fiyatına göre çok iyi performanslı bir ürün diyebilirim..

"Bir kadının yüreği, sırlarla dolu bir okyanustur." - Titanik



Yorumlar

  1. Garnier'in bu nemlendiricisini Migros indiriminde 6 liraya filan almıştım bence fiyatına göre gerçekten iyi nemlendiriyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli indirime giren bir ürün ben de öyle bir şeye almıştım galiba :)

      Sil
  2. Bende kullandım ve cok sevmistim gayet güzel bir nemlendirici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmeyeni az ürünlerden biri galiba :)) Kokusu için bile sürülür yani :)

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu gezinirken buldum ve hemen takibe aldım bende beklerim sevgiler :)

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar